onsdag 23 juni 2010

Förbränningens tid är här!


Var inte jätteeffektiv med träningen under mina 8 dygn hemifrån och det slank ner en och annan glass i solen får jag nog erkänna.. Kombinerat med riktigt dålig nattsömn och en del stress så var förväntningarna inte höga på utfallet..

Resultatet? Sköna +0.1 kg! Med "sköna" menar jag att jag förväntat mig något mycket värre, även om jag inte tappat ett enda hekto under denna veckan så har jag i alla fall inte ökat med mer än 1 hekto vilket vi alla vet är i princip utandningsluften.. haha!

Känns otroligt skönt att förbränningen är igång och att jag och min kropp numera arbetar med varann och inte mot varann.

Nöjd och glad fortsätter jag nu min resa och den som vill får följa med...

1 kommentar:

  1. Vad härligt att det inte avslutades med en känsla av nederlag för den sakens skull! Jag har inte ens funderat på vad grillat och pommes kan ha satt för spår..... Men jag arbetar ju inte lika motiverat som dig utan är mer.....likgiltig....

    Grattis iaf! Gött!

    SvaraRadera