torsdag 10 juni 2010

ännu ett test...



8 dygn hemifrån utan gym, utan rutiner, utan egentid, utan kontroll över vilken mat som serveras, utan kvalitetssömn... vi har vårt årliga sommarläger för barnen och ungdomarna som går hos oss och bussen lämnar Varberg imorgon.

Matlistan oroar mig då den lyder ungefär såhär: Korvstroganoff och ris, tacos, hamburgare och pommes frites, grillad korv, spaghetti och köttfärssås, chokladpudding, glass, tårta osv.

Jag har förberett mig och packat med träningskläder så att jag ska kunna köra kondition på morgonen innan barnen vaknar och A har även instruerat mig så att jag kan träna överkropp med gummiband. Maten däremot blir ett jäkla meck.. proteinpulver är nedpackat och ska förhoppningsvis fungera som ett komplement.

Det var någon som sa "ha balans så kommer du inte att falla" och jag får försöka så gott jag kan helt enkelt....

Dagens inlägg blev inget upplyftande direkt men så är det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar