söndag 7 mars 2010

-12,2 kilo




... är ju helt ok men det går trögt nu känns det som...

Gårdagen spenderades i solen på vackra Kallbadhuset här i Varberg, fantastiskt skönt och uppfriskande. Blev galet pigg efteråt och gick hem och bakade bröd till A som kom hem efter att ha jobbat över. Sov som en prinsessa efter doppen i det 1-gradiga vattnet. Underbart!

Idag blev det däremot inte riktigt som jag hade tänkt mig, vaknade pigg och på gång imorse och eftersom jag hade en lång GeKås-lista bestämde jag mig för att åka upp och beta av den redan på förmiddagen, för att se ha "hela" eftermiddagen fri för att antingen gå och träna eller gå en långpromenad. Efter 3 timmar på GeKås bland arga tanter, skrikande barn, krockandes kundvagnar råkade jag sist men inte minst tappa bort min kundvagn med allt jag handlat och det tog mig ytterligare en timme att hitta den igen... När jag kom hem och hade packat upp allt så tog min energi slut helt och huvudvärken kom smygande. Så fysisk aktivitet lyser med sin frånvaro denna söndag, om man inte räknar den timmen en förvirrad fröken sprang upp och ner mellan hyllorna i vredesmod och letade efter en kundvagn förstås...

1 kommentar: