onsdag 17 mars 2010

"In i cellen, hitta nyckeln!" som Gunde skulle ha sagt..


Och jag tror jag kommit på varför det går trögt just nu.. det spelar ingen roll om jag sköter mina träningspass om jag inte sköter den mentala träningen samtidigt. Nyckeln till framgång i denna bemärkelsen är med andra ord samarbetet mellan min kropp och min själ. Har slarvat med mina avslappningsövningar, har inte lyssnat på hypnosen på ett bra tag och har ignorerat mina positiva affirmationer.. dax att skärpa till sig och därmed basta!

På tal om att basta.. så unnade vi oss en halvdag på AsiaSpa i söndags, det är balsam för både kropp och själ och vi svävade ut därifrån.. fantastiskt!

Nu ska jag gå till Kvantum och köpa Varbergs godaste källarrökta skinka och sen bege mig till gymet. Stadig tid är 19.00 och Biggest Loser på 5:an. En timmes förbränning på crosstrainern känns som en kvart! Alla måste vi hitta våra egna nycklar, våra egna sätt att komma förbi de hinder vi själva satt upp... för lyckas det ska vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar