lördag 6 mars 2010

Hälsohelg!



Ett under har skett... på sista tiden vill min kropp vakna och är redo för att stiga upp 8.30 varje dag, självmant.. varesig det är vardag eller helg, det spelar ingen roll. Det känns udda men otroligt skönt! Idag var inget undantag trots att det är lördag och jag, om jag hade velat, hade fått sova till lunch. Nu är kl 9.45, jag har ätit min gröt och ska dra på mig träningskläderna och gå till gymet för en omgång innan lunch. Sen bär det hemåt för sen är det MAT! Maten är målet, räddningen, balsamet för själen när man tränat på förmiddagen... är så hungrig efter mina pass att jag skulle kunna ta en tugga av grannen om hon inte vore så tunn och torr.

Kl 12 ska jag och mamma träffas nere vid havet, gå en promenad i vårsolens glans och sen sitta vid fästningen i lä och sola våra bleka vinteransikten.. eftermiddagen skall spenderas i goda vänners lag på soldäck i vårt vackra Kallbadhus, vintebad är nyttigt för själen har jag hört...

En sak till... Vill få stora armmuskler men vill inte lägga ner den tid det tar för att få dem… jäkla skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar