torsdag 4 mars 2010

Vår tamigtusan!


Efter vinterkräksjukan, vintertröttheten, less på snön-känslan är det nu dags att piggna till!

Solen skiner från klarblå himmel över vackra Varberg, vägarna börjar torka och promenaderna, som har hoppats över pga rädsla för att halka, hägrar vilket är jätteskönt! Det enda som bromsar mig är mitt knä, har haft ont nu i över en vecka och kan inte komma på varför. Det gör mig både ledsen, orolig och en smula frustrerad. Har en fundering om att jag sitter knepigt vida datorn på jobbet eftersom det alltid är när jag går hem på kvällen som benet krånglar… får forska vidare i detta.

Min käre A jobbar över hela helgen och jag får pyssla själv, ibland kan det vara riktigt skönt att slippa anpassa sin dag efter någon annan och bara gå efter sina egna behov och önskningar… Helgens tema är hälsa och promenader, vinterbad, mental och fysisk träning står på schemat. Så håll alla tummar ni har för att solen är här för att stanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar