lördag 20 februari 2010

Aldrig mer...

ska jag trycka en hel pizza och äta brownies efter det... kunde inte somna igår för jag mådde illa. För 5 månader sen hade jag fixat det utan problem men nu när magsäcken krymper så pallar jag inte den mängden vilket är ju jättebra men jag får väl för fasen lära av mina misstag? Nu är det andra gången jag misshandlar min kropp på det viset och äter det ögat vill men det kroppen så tydligt markerar att den inte vill ha.

Körde två pass på gymmet igår för att dämpa ångesten över det jag planerat att få i mig under kvällen.. det låter ju sjukt. Idag är vilodag från träningen, skönt men känns underligt samtidigt, så nu drar vi på oss termobrallor och ger oss ut och skottar fram bilarna, det är bra träning det med..

Vår fantastiska hyresvärd kom imorse med snöslungan och röjde lite på innergården, jag tog tillfället i akt och fyllde en låda med brownies, för att bli av med skiten, som han så gladeligen tog emot. "För att du är så go och sliter som ett djur Ronnie!"

Ikväll blir det ugnsstekt lax och färsk broccoli, känns som ett bättre alternativ till gårdagens vansinne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar