torsdag 4 februari 2010

Lyssnar inåt!


Jag skall försöka beskriva min känsloresa så gott det går i bloggen och som jag skrivit tidigare så handlar mitt liv just nu mkt om att lyssna… lyssna inåt. Jag försöker lära känna min kropp och själ på nytt och bli uppmärksam på signaler som tidigare dämpats. Känslorna inför förändringen är många och varierar.. allt ifrån förtvivlan till eufori i en skön blandning.

Det är otroligt segt att komma igång med träningen efter förkylningen.. och efter julen… och efter 3 mån uppehåll… och efter ett helt liv utan ordentlig fysisk aktivitet.. men nu drar jag till gymmet och får försöka vara glad för att jag åtminstone inte skiter i det helt och hållet.

”Du är enveten, detta fixar du” sa min kollega C idag och jag vet att hon har rätt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar