onsdag 3 februari 2010

Springer på toa stup kvarten....

eftersom jag fått för mig att jag ska börja min 5-dagars fasta imorgon så förbereder jag mig idag med att bara äta soppa hela dagen samt dricka ohyggliga mängder te och vatten.. detta för att sätta standarden för resten av veckan...

Tror stenhårt på min strategi för att bli kvitt sockerdemonen.. min kära kollega F påpekade idag att det syns att jag har bestämt mig, vilket kändes gott att höra, då är det inte bara jag som märker förändringen.. för hur mkt jag än intalar mig själv att det är enbart för min egen skull jag genomför detta så behöver jag peppningen och positiva kommentarer av de vars åsikt jag värderar. Strategin är hemlig fram till dess att jag lyckas! För lyckas kommer jag och det är så skönt att veta detta! Låter som jag är nyfrälst och ja det är jag väl på ett sätt, i min egen tro på mig själv.. det är väl härligt med självdistans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar