torsdag 18 februari 2010

Det mesta flyter på i rätt riktning!


Och det känns ju hur gott som helst.

En mkt bra dag idag... Vaknade och såg för en gångs skull inte ut som om jag legat med tungan i eluttaget halva natten utan frillan var helt ok och böljade så där schnygggt runt min nyafunna hals.

Körde ett stenhårt 60 min konditionspass efter styrketräningen igårkväll så idag känns det bättre och jag känner mig inte alls lika "svullen" som jag gjorde igår över bröstet, skönt.. En grej som är bra med mitt gym är de små tv-skärmarna i crosstrainern, jag följer "Biggest Loser" där i princip varje kväll, tiden springer iväg och jag med den och hepphepp så har det gått en timme. BRA INSPIRATION!

Lyckades med en 10-minuters shopping på lunchen igår, helt otroligt hur mkt man kan hitta på ett ögonaböj.. det blev en vit tunika på Gina Tricot och en annan rosa och svart tunika designad av Emma Viklund på REA. Så idag invigs den vita tunikan och jag känner mig verkligen jättefin om man nu får säga så i jantelagens land?

Sen ringde en kär gammal vän från Gotland med glada nyheter, det värmde i hjärtat att få höra att hon mår bra och det satte en extra guldkant på denna torsdag!

1 kommentar:

  1. Det var så himla kul att prata med dig oxå, var på tok för länge sedan. Nu ska jag se till och följa dig på bloggen. Du skriver så roliga inlägg.

    Vilken härlig frukostbild? Mumms!

    Kramar Ninnie

    SvaraRadera